Friday, 23 May 2014

GEMPAR!! COKLAT CABBURY KACANG HAZEL MENGANDUNGI DNA KHINZIR MULA TERSEBAR



GEMPAR!! COKLAT CABBURY DAIRY MILK DENGAN KACANG HAZEL MENGANDUNGI DNA KHINZIR!!

Surat hasil ujian DNA Khinzir ini telah disebarkan secara meluas di dalam whatsapp sejak kebelakang ni dan menimbulkan curiga kepada semua pihak...

Walau bagaimana pun perkara ini telah pun diadukan kepada pihak JAKIM dan ini adalah respon awal daripada mereka.


4 comments:

Zara Nurhaidah said...

Kena siasat btul2 ni.. btol atau tak ?? Jakim pon xda kena inform kn secara rasmi.. Huhu.

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Dah pula. Hurmmm kena siasat betul betul ni. Nanti jadi macam Pepero. Sampai ena jadi was was nak makan, so memang tak makan lah jawabnya

Siapelah Aku said...

Erm.....ler cuba betulkan ejaan tu sikit... "CADBURY or CABBURY".

Anonymous said...

memang CABBURY bukan CADBURY