Saturday, 28 December 2013

Seram : Ada Benda Yang Hidup Di Siling Rumah


NGERI..ADA BENDA LAIN YANG HIDUP DI SILING RUMAH INI. | Rumah anda ada siling ? Pernahkah anda periksa dan naik ke atas siling rumah anda ? Apa yang ada diatas siling tu ? Kalau tiada apa-apa ok lah tu. Bagaiman jika ada sesuatu yang mengerikan di atas siling rumah anda ?
Pada mulanya keluarga ini hidup sangat tenang dan tenteram, tetapi setelah mereka terlihat ada cecair aneh keluar dari atas siling rumah, mereka merasakan ada sesuatu yang ganjil sedang berlaku. Kejadian ini membuatkan mereka bingung dan bimbang apa sebenarnya yang ada di atas siling rumah mereka, akhirnya mereka memutuskan untuk memeriksa apa gerangan penyebab jatuhnya cecair aneh dari siling rumah mereka.
Akhirnya mereka menemukan sarang lebah gergasi yang sangat banyak dan besar bersarang diatas siling rumah mereka. Ternyata cecair aneh yang keluar dari siling itu adalah madu yang dihasilkan oleh lebah-lebah yang sangat banyak yang tinggal di sarang tersebut.




BCC says : Eeee.. Geli pulak BCC tengok gambar yang tengah tu. Dah macam ulau dah.. Eee.. 
Sumber : Sini & Sini

10 comments:

Akeyla Azmi said...

Eee!!!!!
Eee geli lah betul!!
Mcm ul.... hehehehhe
hish ingat hantu td.
Dah terbayang dh merangkak dkt atas. Hahahaha rupa2nya sarang lebah je hihik

Cik Tin said...

boleh jual tu!! hee
atas atap rumah Fatin pun ada, tpi 1 sarang jer,skrg dah tak ada.,

Farah Arina said...

eiii gelinyaaa . ingatkan hantu , hehe

Syahirah Ismail said...

betul. mmg geli

Nurazlan Azmi said...

LOL ingatkan apa benda madu rupanya cecair tu...keluarga tu tak kena sengat dgn lebah-lebah tu ke??

azifah yazid said...

geli la bila dah besar mcm 2

Ainim Suju said...

erk..seramnya. ingatkan tadi ular.. adoi. ngerinya

Mazni Munawar said...

ahh dahsyatnyaa ._.

Ehh Iqaa said...

macam sedap. tapi geli laa. Eeeuu

Anonymous said...

wau,bsarnya..geli