Monday, 2 December 2013

Paul Walker Dikatakan Masih Hidup (Berita Kematian Paul Walker Meragukan)

Assalamualaikum & Selamat Petang

Semalam, Dunia hiburan antarabangsa dikejutkan dengan berita kematian pelakon hebat, Paul WalkerPaul Walker, 40 tahun yang popular menerusi filem Fast & Furios telah terbabit di dalam sebuah kemalangan di Santa Clarita, Los Angeles.

Ketika kejadian, Paul Walker sedang menaiki sebuah Porsche GT sebagai penumpang dan dalam perjalanan untuk aktiviti amal membantu mangsa taufan Filipina. Pemandu kereta tersebut hilang kawalan sekaligus sehingga terlanggar tiang/pokok mengakibatkan kereta tersebut terbakar.

Namun yang menjadi persoalan sekarang banyak pihak yang ragu dengan berita kematian pelakon terkenal  Paul Walker ini,beberapa gambar pembedahan sebelum dan selepas dirawat juga telah meragukan banyak pihak tentang kematian  Paul Walker ini

Para wartawan,blogger-blogger diseluruh dunia telah pun mengesahkan berita kematian  Paul Walkernamun yang menjadi tanda tanya gambar pembedahan yang tersebar dikatakan telah merangkai persoalan ini

Namun ada pihak menyatakan bahawa  Paul Walker memang telahpun meninggal dunia,namun beberapa gambar yang tersebar tentang Paul Walker tidak mati dalam nahas tersebut tetapi mengalami kecederaan yang teruk pada muka beliau. dan yang meninggal dalam kemalangan tersbut adalah rakan baik Paul Walker yang betugas memandu kereta itu

Ok mungkin ada yang kurang jelas boleh lihat gambar dibawah

Gambar selepas kemalangan ,sebelum beliau dirawat

Sumber gambar dari Ishakhasimi.com

Gambar selepas dirawat

Ada 3 gambar kemalangan yang berlainan. CH pun tak tahu la yang mana 1 kereta yang betul si Paul ni bawak.

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3

Dari permerhatian CH gambar kereta yang hancur musnah tersebut seolah olah dilokasi pengambaran filem, entah entah berita kematian Paul Walker yang kemalangan ni adalah gimik bagi mempromosikan filem Fast & Furious 7 yang bakal ditayangkan pada tahun 2014 nanti siapa tahu kan ?

4 comments:

mama ila said...

betul ker nie..xpasti kann..tapi gambar yg selepas dirawat tu bukan Paul Walker..macam lain jer muka dia..yg gambar kereta tu macam sama cuma gambar dr lain2 sudut.. apa2 pun kita tgk camne nanti..hihihi

~emi~ said...

Kannn...sy pun terfikir mcm tu jugak. Entah2 gimik semata2 je..huhu

♥♥ Nur ♥♥ said...

tak sama langsung...dah ajal sape lah kita untuk menidakkannya

Mime MF said...

Tapi keluar berita TV9 smlm..takkan gimik...aishh confuse..