Sunday, 29 December 2013

Cashout Churpchurp Ke-2



Hanya ini sahaja yang mampu BCC simpan. Terpaksa jugak cashout walaupun yang BCC nak tu x dapat nak dikumpul. Sedih ceq habaq kat hang. BCC hanya mampu simpan sebanyak RM239 je. Ni nak tunggu 14/1/2014 pulak untuk cashout 8share punya. Duit nak simpan ni. Nak beli menatang kat bawah ni haaa


Cara Daftar ChurpChurp ( http://goo.gl/i6lyXo )
Cara Ambil Link ChurpChurp ( http://goo.gl/kTR9up )
Cara Cashout ChurpChurp ( http://goo.gl/2Qlakg )

5 comments:

Eyma Balkish said...

Tahniah kerana berjaya mendapatkan pendapatan dari churpchurp. Saya tak pernah merasa pun.. Susah untuk mendapatkannya...

huny madu said...

Banyak juga tu.. kita punya je x penuh2 lagi, masih menanti ermm..

Akeyla Azmi said...

Huuu best banget :D :D :D

Nur Farahuda said...

sony DP. best3. hehehe =D

zaza zehra said...

wahwah.tahniah.. zaza ada buat crup2... tp xpernah guna ..haha