Sunday, 17 March 2013

Bahaya penggunaan K-pop contacts lens


Bahaya penggunaan K-pop contacts lens telah dikeluarkan di TV. Kekerapan memakai contact lens ni akan membuatkan terjadinya penyakit " Kebocororan Mata". Aku yakin korang semua mesti suka benda-benda comey semua ni kan?tapi beringatlah sebelum korang kena seperti seorang perempuan di bawah ni yang telah terkena penyakit ini...nauzubillah..

geli jew tengok kan..huu

Kita tengok pom dah geli apa ntah lagi orang yang kena ni..mesti sakit..kadang-kadang benda yang kita suka kita tak dapat..tapi hargailah apa yang kita ada sekarang..mencegah lebih baik dari merawat...tolong sebarkan mengenai contacts lens K-pop ni..SHARE!

p/s: berhati-hati yew semua...share sekadar peringatan untuk semua=)

Nasib SD pakai cemin mata jak.. 

Sumber :: bahaya k-pop contacts lens

5 comments:

cik vanilasusu said...

bukan nie gambar edit ja ka? sama dengan kes payudara yang ada larva kecil. huhu

Syazrin Rayhan said...

menakutkan.... beringatlah kpd sesiapa yg memakainya :)

✿ Hasnie Adda ✿ said...

eee . bahaye nye gambar tuu . tkut plak . org yang mata elok pon kadang2 gatal nak pakai contact lens .

Seneorita Baharin said...

mmg bahaya kan pakai contct lens berwarna tambah2 yg murah dan xde certificate tu...SB pun dah xpakai lens, pakai spek je skrg, kalau ada event baru pakai tu pun pakai yg colourless dan beli kat optic punya kedai..risau mcm2 kes ada kan SD..huhu

cOkLat seManis KaMu said...

Setiap kali nampak gambar tu tak kira kat FB ke, kat mana2 pon, bulu roma Husna berdiri. 0_0 *seram*