Saturday, 2 March 2013

Alhamdulillah.. Sampai Jua Ke Tangan


Alhamdulillah.. Benda yang ditunggu2, sampai putus asa sampai jugak ke tangan. Kat BBM, masing2 duk update status dah dapat br1m. Saje nak menjeleskan aku lettew. Tapi dorang dapat rm250 je. tu pon kira bersyukur la. Kalau tak reti bersyukur jugak, memang taktahu aku nak cakap apadah. hahaha..


Muka pucat tapi happy dapat BR1M.. Boleh la buat cermin mata baru.. weehhuuu.. 


Terima Kasih PM sebab bantu rakyat. 

owh ya.. jangan lupa Pray For Lahad Datu Sabah sekali ye.. Selalu kita tengok tempat orang berperang, sekarang ni negara kita pula.. :)


3 comments:

Seneorita Baharin said...

Tahniah dear..kte xdpt br1m, tp dpt bb1m, baucer buku tu..ppepun syukur sgt kan SD.. :)

!! SuperWaaa !! said...

alalala.. baucer jugaktu.. sape nak bg baucer bnyk tu.. blh beli mcm2 buku..

Dianaa said...

wahh, meh belanja FD sikit. hehe :D